Kauppiaat Jaakko ja Elina Kauppinen siirtyvät K-Citymarket Skanssin kauppiaiksi Porin K-Citymarket Puuvillasta, jonka kauppiaina he ovat marraskuusta 2019. Diplomikauppias Jaakko Kauppisen kauppiasura alkoi vuonna 2012 Porin K-Supermarket Antinkadulta, jonka jälkeen Kauppiset siirtyivät vuonna 2014 Huittisten K-Supermarket Lautturiin.
”Otamme uuden haasteen vastaan hyvillä mielin: Skanssin kauppakeskus on hieno ympäristö toimia kauppiaana. 11 vuoden Satakunta-kierroksen jälkeen on erittäin hienoa saada kauppa omasta kotikaupungista Turusta. Toisaalta on haikea jättää Puuvilla, jonka eteen olemme tehneet reilut kolme vuotta intohimoisesti töitä henkilökuntamme kanssa”, Jaakko Kauppinen kertoo.
K-Citymarket Skanssin nykyinen kauppias Harri Mäki-Tanila lopettaa kauppiasuransa toukokuun lopussa.
”Kiitos kuluneista vuosista K-Citymarket Skanssissa kuuluu erityisesti asiakkaille ja henkilökunnalle sekä yhteistyökumppaneille. K-Citymarket Skanssi täytti juuri alkuviikosta 14 vuotta, ja nyt on hyvä hetki jättää oma, 24 vuotta kestänyt yrittäjäurani, tauolle ainakin hetkeksi. Toivotan Elinalle ja Jaakolle myötätuulta kaupankäyntiin Skanssissa”, Harri Mäki-Tanila kertoo.
K-Citymarket Skanssin henkilökunta siirtyy kauppiasvaihdoksen yhteydessä vanhoina työntekijöinä Kauppisten palvelukseen. Kauppiset jatkavat toistaiseksi myös K-Citymarket Puuvillan kauppiaina. Kesko tiedottaa K-Citymarket Puuvillan uuden kauppiaan valinnasta myöhemmin.
”Aiomme keskittyä Skanssissa asiakaskokemuksen kehittämiseen asia kerrallaan: asiakas ja laatu ovat aina olleet liikeideamme keskiössä. Erityisesti tulemme keskittymään tuoreosastojen, valikoiminen ja kaupan ruokamaailman eli valmiiden ruokaratkaisujen kehittämiseen. Skanssin K-Citymarketissa on erittäin ammattitaitoinen henkilökunta, jonka kanssa on hyvä lähteä kehittämään kauppaa edelleen”, Kauppiset sanovat.
Kauppiaina Kauppiset haluavat olla asiakkaidensa kanssa läheisessä vuorovaikutuksessa ja he panostavat myös sosiaalisen median näkyvyyteen.
”Kauppiaina pyrimme ennakoimaan asiakkaiden tulevia tarpeita ja täyttämään ne kilpailijoita paremmalla tavalla, joten käytämme paljon aikaamme trendien sekä ruokakauppojen seuraamiseen niin Suomessa kuin maailmallakin. Kuuntelemme asiakkaidemme toiveita ja haluamme olla helposti lähestyttäviä kauppiaita. Siksi näymme monipuolisesti mm. eri kanavilla sosiaalisessa mediassa, joten meihin on helppo saada yhteys myös muualla kuin kaupan hyllyjen välissä”, Kauppiset kuvailevat.