Yhteiskuljetukset 2024

Yhteiskuljetukset busseilla

Järjestämme yhteiskuljetuksia linja-autoilla noin 200 kilometrin etäisyydeltä Helsingistä. Bussiliput ostetaan suoraan Korsisaaren matkaverkkokaupasta.

Paikkakunnat, reitit, aikataulut ja hinnat löytyvät verkkokaupasta. Lopulliset reitit on tehty 2.10. ilmoittautumistilanteen mukaan. Kaikki liput myydään meno-paluu-hinnalla, vaikka käyttäisitkin vain toisen suunnan.

Saapumisaika lauantaina 2.11. Helsingin Messukeskukseen on noin klo 9.30. Bussikuljetukset lähtevät paluumatkalle Messukeskukselta yöllä klo 0.00. Järjestämme yöpaluut Tampereen, Turun ja Kouvolan suuntaan. Jos haluat palata vasta sunnuntaina, varaa meno-paluu-liput junaan tai muuhun kulkuvälineeseen, sillä tapahtuman yhteiskuljetusbussit eivät operoi ko. paikkakuntien suuntaan sunnuntaina emmekä ota busseihin yhdensuuntaisia kuljetettavia.
Paluukuljetuksista poikkeuksena Porin suunnan bussi, joka lähtee sunnuntaina 3.11. klo 11 Holiday Inn Exposta ja kiertää keskustan kautta hakemassa majoittujat kyytiin.

Helsingin keskustassa on hankala päästä hotellien eteen bussilla, joten käytämme sunnuntaina samoja pysäkkejä kuin lauantaina sukkulaliikenteessä. Lopullinen sukkulareitti määrittyy Mannerheimintien tietyön takia vasta noin viikkoa ennen tapahtumaa. Samalla linja-autolla matkustavia henkilöitä saattaa asua eri hotelleissa, joten bussit kiertävät kaikki pysäkit – olethan ajoissa pysäkillä!

HUOM! Kuljettajat vastaavat aikataulun pitävyydestä. Jokainen etukäteen yhteiskuljetuksen varannut matkustaja huolehtii itse siitä, että on riittävän ajoissa oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Sujuvuuden ja onnistumisen kannalta on kaupan yhteyshenkilön tarkoin etukäteen käytävä läpi oman porukkansa pysähdyspaikka ja kellonaika. Bussit nimilistoineen on mitoitettu vain ennakkoon varanneille henkilöille.

Lisätietoja: Korsisaari-yhtiöt, Tomi Kerttula, puh. 050 344 1083 tai tomi.kerttula@korsisaari.fi

Sukkulabussiliikenne

Sukkulabussit kulkevat lauantaina Helsingin keskustan ja Messukeskuksen välillä. Lopullinen reitti määrittyy Mannerheimintien tietyön takia vasta noin viikkoa ennen tapahtumaa.

Klo 9–13 bussit kulkevat noin kymmenen minuutin välein ja ensimmäinen bussi lähtee klo 9 Hesperian puiston pysäkiltä (H1908). Klo 13 alkaen bussit kulkevat noin 5 minuutin välein muusta liikennetilanteesta ja Mannerheimintien remontin aikaisista liikennejärjestelyistä riippuen tapahtuman loppuun saakka, lähtöpaikka Messukeskuksen ”takana” eli pohjoisella sisäänkäynnillä. Huom! Mannerheimintien remontti hidastaa liikennettä huomattavasti, kun osa ajokaistoista on suljettu. Tietöissä voi tulla yllättäviä ja äkillisiä muutoksia. Päivitämme ajankohtaisen tilanteen tälle sivulle. Mikäli haluat kulkea nopeammin Pasilasta keskustaan, suosittelemme ostamaan HSL:n lipun ja käyttämään paikallisjunia. Päärautatieaseman läheisyydessä oleviin hotelleihin pääset Pasilasta junalla alle 10 minuutissa.

Viimeiset paikat tarjolla K-Team Päiville!

K-Team Päivät järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 2.11.2024. Käytössämme on jälleen isommat hallitilat, joten odotamme tapahtumaan jopa 10 000 osallistujaa. Tervetuloa mukaan!

Ammattina K-kauppias: Hue Vo kohtaa asiakkaansa lämmöllä ja läsnäololla

– Kauppiuus tarkoittaa minulle yrittäjyyttä ja yrittäjyys taas elämäntapaa. Hue Vo on neljän K-Marketin kauppias Joensuussa: K-Market Aittarannan, Hammaslahden, Noljakan ja Ranta-Mutalan. Katso videolta, mitä Vo kertoo kauppiasurastaan.

Pieni suuri teko: Hyvään asiakaspalveluun ei aina tarvita sanoja

– Petri on hioutunut tähän asiakaspalveluun. Hänen eleensä ovat niin helposti luettavia, että siihen on helppo lähteä mukaan, K-Rauta Äänekosken ja Saarijärven kauppias Jani Korhonen kertoo. Viittomakieliselle Petri Lehtoselle kausityö K-Raudoissa sopii – kun on kesät töissä, niin talvella on mahdollisuus matkusteluun.