K-Team Päivät 2024 ohjelma

Päiväohjelma

9.00  Pääovet aukeavat

9.30-10.30  Livemusiikkia K-lavalla: SÄX Duo

9.30-10.30  Päivittäistavaramessujen 1. tunti etukäteen ilmoittautuneille ruokakauppojen kauppiaille ja vastuuhenkilöille

10.30-17.00  Ammattimessut: Päivittäistavara ja K-Rauta

K-lava

Juontajana Susanna Laine

11.00  K-Osterimestari-kilpailu. K-ryhmän paras osterinavaaja ratkotaan K-kauppojen parhaiden kalamestareiden kesken.

12.00  Haluatko K-kauppiaaksi?

• Oletko harkinnut K-kauppiasuraa? Tule kuulemaan tarinoita matkasta K-kauppiaaksi eri taustojen ja kokemuksien kautta. Kysy K-kauppiasurasta ja lähetä kysymys jo ennakkoon. Vastaamme niihin K-lavalla.

12.30 Duudsoneista tuttu Pirkka-lähettiläs Jukka Hildén

• Jukka Hildénin innostava puheenvuoro ”Usko itseesi -teemalla” ja Jukan tarina vilkkaasta pikkupojasta suuren perheen isäksi sekä menestyksellisen yrityksen johtajaksi.

13.00 Soutaja Jari Saario – Soutaen Atlantin yli ja takaisin

13.30  Esittelyssä uusin paloturvallisuuskoulutus ja Vuoden 2024 turvallisuuden tekijän palkitseminen

14.00  K-Raudan Mutterimestari-kilpailu

14.30 Liike on lääke ja JVG

15.00 Kaikkien aikojen ensimmäinen K-Viinitaiturit-kilpailu

RUOKAILUT

11.00-14.00 Lounas

17.00-20.30 Päivällinen

21.30-23.30 Yöpala

Iltaohjelma

15.00-24.00  Karaoke (Pihka Bar)

Päälava

17.00 Dj Mikke

17.30 Olli Halonen

19.00  K-Duuni-kilpailun finaali

19.15 Maija Vilkkumaa

20.45  JVG

22.15  Bess

23.15  Dj Mikke

00.30  valomerkki

01.00  K-Team Päivät päättyvät

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Ajankohtaiset nostot

Viimeiset paikat tarjolla K-Team Päiville!

K-Team Päivät järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 2.11.2024. Käytössämme on jälleen isommat hallitilat, joten odotamme tapahtumaan jopa 10 000 osallistujaa. Tervetuloa mukaan!

Ammattina K-kauppias: Hue Vo kohtaa asiakkaansa lämmöllä ja läsnäololla

– Kauppiuus tarkoittaa minulle yrittäjyyttä ja yrittäjyys taas elämäntapaa. Hue Vo on neljän K-Marketin kauppias Joensuussa: K-Market Aittarannan, Hammaslahden, Noljakan ja Ranta-Mutalan. Katso videolta, mitä Vo kertoo kauppiasurastaan.

Pieni suuri teko: Hyvään asiakaspalveluun ei aina tarvita sanoja

– Petri on hioutunut tähän asiakaspalveluun. Hänen eleensä ovat niin helposti luettavia, että siihen on helppo lähteä mukaan, K-Rauta Äänekosken ja Saarijärven kauppias Jani Korhonen kertoo. Viittomakieliselle Petri Lehtoselle kausityö K-Raudoissa sopii – kun on kesät töissä, niin talvella on mahdollisuus matkusteluun.